blahblahblah

KÄRLEK
Har du nån kille just nu?
neej
Har du sagt att du gillar någon för skojs skull? jaa massa ggr!
Vem kramade du senast? Mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? no way!
Vill du pussa nån på munnen just nu? nix!
Vill du ha nån kille? ja! :P

SKOLA
Är du duktig i skolan?
jag tar inte det på allvar men jag kan vara bra om jag vill..
Har du bra betyg? nej jag tycker inte det, har E i allt utom historia har jag F. men som sagt tar jag inte det på allvar..
Har du fått göra om ett prov nångång? ja! massor.:P
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja, men jag blir oftast nöjd när jag klarat det över E.
Sköter du dej i skolan? ja hyfsat!
Har du tuggat tugummi under skoltid? ja varje de.:P
Har du haft mobil under lektiontid? har alltid det!!
Fått skäll av läraren att du har pratat i telefon under lektiontid? jag brukar inte ringa till folk under lektionstid, fast jag har fått samtal som jag klickat av fast då tror jag inte någon annan än jag märkt det.

FAMILJ
Hur många är ni i din familj?
mamma, 2storasystrar, 2hundar, 2hästar, 2katter!:)
Bor du tillsammans med dina föräldrar? Med mamma
Trivs hemma? Ja mamma är bäst!:D <33
Har du rymmt hemmifrån för du inte orkar med din familj? hahaha, jaa:P
Har du skrikit åt din mamma? ja händer tyvär för ofta.:(
Har du fått en rejäl utskällning på sistonde? hmm,, tror inte det.
Har du kallat nån i din familj för diva, idiot, cp och så vidare? jaa.
Vem betyder mest för dig i din familj? Mamma, systrar och djur!
Älskar du din familj ovasett vad som händer? ja!

VÄNNER
Har du vänner?
ja!
Du brukar vara med? Bästa Johanna! 
Vem/vilka var du sist med? mamma och alla i klassen sedan skolan.
Älskar du dina vänner hur de än ser ut? njaa
Är det okej att ha kill-kompisar? JAAA!!
Har du pussat nån av dina kompisar? ja!
Skulle du kunna döda nån av dina kompisar? Aldrig!
Har du blivit av med nån vän på sistonde? jaa..

FJORTIS
Sminkar du dig varje dag?
ja, och bara för det är jag fjortis eller? 
Putar du med läpparna? nej.
Tar du kort på dina bröst? nej.
Använder foundation på läpparna? nej.
Super du dig packad varje dag? nix!
Du plattar håter och har typ en fjortisfrisyr? nej!
Ditt hår är knallblont? nehj!

ALKOHOL
När drack du dig full senast?
What would i know?
Vem bjöd dig på alkohol? what wold i know?
Brukar du dricka alkohol? EVERY DAY!

KRIMINELLT
Är det okej att vara kriminell?
tycker jag inte.
Vill du bli kriminell? nej.
Varför gör du sånt här? -
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? nope!
Har du suttit i fängelse? jaaaa!! varje dag i skolan!
Vill du hamna i fängelse? nej.

DÅLIGA TIDER
Varit på dåligt humör på den senaste tiden?
ja!!
När grät du senast? Igår.
Du har gråtit över en kille? Höhö, ja.:P
Vem bråkade du senast med? vet inte?

Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

Varför tar du inte skolan på allvar :o?

2012-01-20 @ 22:53:05
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: elvira

för jag tycker att skolan är tråkig, och jag trivs inte i skolan.!



2012-01-25 @ 14:39:53
URL: http://elviiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback