Olivia Skoglund!

Hejhej Elvira frågade ifall jag ville gästblogga och gärna ville jag det!
Jag heter då Olivia Skoglund och är 11 år,Rider gör jag också.
Jag rider på en ridskola i Göteborg som heter Långeberga Ridklubb  där jag rider
2 gånger i veckan,En allround grupp och en hopp grup ;)
På Lördagar tar jag också hand om min medryttarponny Lola :D
Hon är ett b-ponny sto som är ca 20 år tror jag.
Lola är en av dte mest undebara hästar jag någonsin träffat hon är envis
med en massa olika bra sidor  en riktig dröm häst helt enkelt ♥!
Jag har även en kanin som heter Frodo och är 1,5 år gammal.
Han är en  mörkgrå sprallig galen  kanin♥
På fritiden gillar jag också att fota med min Nikon D5100 som jag fick i julklapp :)
Om jag låter intressant får ni gärna kika in på min blogg www.everythinghorzes.blogg.se
Har just nu bloggpaus men det dröjer inte länge föräns jag börjar igen :)
Lola
/Olivia-www.everythinghorzes.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ElinT

Jätte söta bilder!:)

2012-01-02 @ 23:51:23
URL: http://elintaalasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback