Gästbloggning

Hejsan svejsan!

Jag heter Isabella Bergh och jag normalt blogga på Cassechuck.blogg.se .  Elvira frågade om jag ville gästblogga och jag sa ja :)
Jag är alltså 15 år och bor i Sundsvall på en hästgård. Min pappa är känd travkusk och vi har ca 85 hästar på gården för tillfället. Jag har 2 hästar, en c-ponny som heter Sturevallens Caskad 15 år, hoppar msv a. Vann även mhpc 2011 i helsingborg :) Sen har jag en storhäst som heter Cricket som jag hoppar 120 med :)
-
Tänkte berätta något som jag inte tror så många har gjort, jag har praoat hos Malin Baryard och Maria Gretzer.
I Maj var jag hos Malin, pappa känner henne och de var så jag fick praoplats :)
Jag var där i ca 2 veckor och lärde mig sjukt mycket. Mamma säger att jag utvecklades mycket! Sen hade jag även med Cricket så jag tränade 3 ggr för malin och 1 gång för pether markne :) Fick även följa med på tävling, och bara de är sjukt coolt! Som sagt var så lärde jag mig sjukt mycket och de är ännu coolare nu när man känner Malin och hon vet vem jag är ;)
"räven"
actrice
-
Sen i oktober åkte jag till Maria Gretzer! :)
Var inte där lika länge och lärde mig inte lika mycket men roligt var de! :)
Har inte så många bilder därifrån men här är Marias gamla OS häst Fille :)
Ska även dit ner igen till våren eftersom jag vann Mhpc! :)

Ja nu vet ni lite om mig :) Om ni vill läsa mer kan ni klicka här :)
Lite bilder på mig och mina hästar
Casse:
Cricket:

God jul! :)

//Isabella Bergh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback