Gästbloggning

Heey!

Jag heter Andréa och gästbloggar nu här eftersom Elvira frågade om jag ville. Jag är 14år och rider på Säva Rk utanför Uppsala. Jag har ridit hela mitt liv och haft hästar i närheten av mig men Jag har haft medryttarhäst men hon åkte för ungefär 1,5 vecka sen. Saknar henne som pesten men ibland händer de att dom flyttar vidare. Jag söker nu ny medryttarhäst och har fått napp på olika ställen.
Jag driver två bloggar, en med min hästkompis även klasskamrat som heter Cissi. Vi driver
berryd.blogg.se och där bloggar vi om bland annat vårat hästliv, tävlingar, utrustning, träningar, tips och mycket annat smått och gott. Min andra blogg driver jag med tre andra tjejer, de är en alltiett blogg med massor med olika tankar och grejer. Allt från hästar till bin forfour.blogg.se.
Jag har tävlat i dressyrallsvenskan i våras och har dock inte kommit ut på så många hopptävlingar denna höst men försöker så gott de går. De ställs höga krav på min ridskola och därför söker jag en medryttarhäst eller ponny som jag kan tävla med och komma långt med.
Ta gärna en titt in på bloggarna ;)



Ursäkta dressyrläderna......


//andréa

Kommentarer
Postat av: Jenny Z

Kul att du fick gästblogga här=)

2011-12-03 @ 15:16:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Elvira

Har du imgen blogg jenny?

2011-12-03 @ 16:42:09
URL: http://elviiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback