Text.

Hejsan Svejsan.
Precis kommit hem från stallet, cyklade i ÖSREGN hem hemskt kallt! iaf så red jag nt idag heller för Älsklingen va halt idag med, imon blir det att åka till stallet vid 10 typ för sen klockan 11 ska vi va hos carin, för ska ju flytta dit imon, myyes med uppvärmt stall o allt annat över grymt som finns där!! :D men iaf som ni sett så har det varit två gästbloggare här, för jag tyckte att de behövdes ngt kul när jag nt pallade blogga!:P
Och en sak till statistiken har höjt som satan!! :D:D idag har det liksom varit 142besökare!!:D gryymt fortsätt så!!
Ska ha en frågestund snart så får ni svaren i video inlägg! men det blir typ ngn annan dag!:D
det blir nog nt så mke blogging imon tror nt jag hinner. men kan göra ngt tidinställt eller ngt!:)
Rightnow med täcke o musik!
Pueesss o kraaem!<33

Kommentarer
Postat av: Tilda häst älskaren mörnstam

fattar att det va kallt ;) får jag kanske nån dag följa med till det nya stallet??? :) kramis

2011-12-03 @ 18:34:15
Postat av: elvira

jaa klart du får!<33

2011-12-03 @ 19:08:23
URL: http://elviiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback