Todayy

Chuuu!
idag blev de inga bilder för jag hade helt enkelt MASSOR att göra! men iaf så när vi kom dig vid 11 släppte vi ihiop Aragon och Lilleman en i års hingst! de gick super bra. sen fixade vi iordning mina saker i hyllan o sånt. sen hjälpte vi Emma att göra farfar (XL) iordning o sen hoppade hon, när hon red va jag o johanna och åt billys paaaanpizza!:P sen efter de togs hästarna in o fick mat vid 3. så fixade jag lite till sen vid 5 kanske så fixade vi Aragon så red jag o han va super fin!! filmade lite så de kommer upp typ imon kanske!!:D  men lovar att fota överallt ngn annan dag!! :P imon cyklar jag ut direkt efter skolan o sen träna vid 5, så hinner nog nt blogga imon!<3
Bild från i somras!
meen puuuss hejdå! <33

Kommentarer
Postat av: Elvira:-D

super fin blogg gillas<3

2011-12-04 @ 20:34:07
URL: http://toppryttare.blogg.se/
Postat av: elvira

Tack så mke!<3:D

2011-12-04 @ 20:43:24
URL: http://elviiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback