MOOORGON

GodMorgon nu ska jag öppna lucke fyra i min goodis kalender!:D
ska cykla till stallet nu o plocka ihop de sista. ska bara möta Johanna nu vid halv sen sticker i till stallet o fixar lite sen kommer mamma  vid halv 11 o kör till Paradiset! sen där så ska aragon ut i hagen o träffa nya vänner sen ska jag rida och eller klickerträna honom som jag har börjat lite med. Johanna ska ta med sin kamera har jag bestämt så det kommer bilder på stallet, hagarna, ridhuset, ridningen o klickerträningeno ja ALLT! så vi ses senare puuuuss!!
så vi ses senare puuuuss!!<3

Kommentarer
Postat av: Petronella

vem har gjort din design ?? :D

2011-12-06 @ 20:35:03
URL: http://petronellalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback