Blöhö

nu blogg då igen, ska kanske senare ha en häst blogg med hhannamariia.blogg.se men de är nt säkert.
iallafall så imorse så va ja sjuukt trött så pallade nt dra till skolan så sa till mamma att jag nt mådde bra, så va hemma o sov sen vid 12 typ kom mamma hem från jobbet o väckte mig för vi skulle till biblioteket och till maxi. sen efter det va de snabbt hem o käka ngt o sen byta till ridkläder o cykla snabbt till stallet o rida. Aragon gick PERFEKT idag OMG så grym han är!! trimmade lite som Carina sagt att jag ska träna på och det gick sjuukt bra! :D jag har världens bästa ponny!  som kom jag hem nyss så har bara käkat lite o vatt vid datorn.de va lite va jag gjort idag. nu ska jag typ kolla tv sen sova.
imon är de stressigt så kanske nt hinner blogga då men om jag hinner så ska jag skriva om mig själv o så.. och måste fixxa en nice header med:P
jjajja.. puss hajj!<3
Saknar han mkeee!!<3:( älskar bilden!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

fiiin biiild! :)

2011-11-23 @ 22:24:00
URL: http://lindseys.devote.se
Postat av: Elvira

nawee tack!:)

2011-11-28 @ 12:13:11
URL: http://elviiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback